Lovestock
Voor duurzame dagbesteding
 

klachtenregeling

Wij hopen natuurlijk dat in ons contact alles goed gaat en dat je tevreden bent over de begeleiding die je krijgt of over hoe zaken geregeld worden. Als je ergens tegenaan loopt, dan nodigen wij je van harte uit om dit met ons te bespreken. Je kunt hiervoor altijd aankloppen bij je begeleider van de dagbesteding of je spreekt Anoek Penders rechtstreeks aan. We zullen dan met je gaan zitten en luisteren naar wat je graag anders zou willen zien. We proberen samen tot een oplossing te komen.

Mocht een gesprek voor jou niet het gewenste resultaat hebben, dan kun je via de mail een officiële klacht indienen. Je kunt hiervoor het algemene e-mailadres gebruiken: info@lovestock.nl. Als je in de onderwerpregel het woord ‘klacht’ zet, dan is het voor ons meteen duidelijk wat we ermee moeten doen. Misschien vind je het lastig om een klacht precies te verwoorden. De Consumentenbond en het Landelijk Meldpunt Zorg kunnen je daarbij helpen. De volgende links kunnen dan handig zijn om te bezoeken:


https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/voorbeeldbrieven/zorg-en-zorgverzekering

https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/voorbeeldbrief-klachtencommissie


Je kunt ook contact opnemen met het Klachtenloket Zorg. Dit kan online via: www.klachtenloket-zorg.nl of telefonisch op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur via het nummer 070-310 53 92. Als je liever mailt, dan kun je info@klachtenloket-zorg.nl gebruiken. Een medewerker van het Klachtenloket probeert je klacht met informatie en advies op te lossen en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Zo'n klachtenfunctionaris ondersteunt je met het indienen van je klacht en probeert naar tevredenheid van beide partijen een oplossing te vinden. Voor deze service hoef je niks te betalen. Na het ontvangen van je klacht, zullen we deze met het bestuur van LoveStock bespreken. Uiterlijk 2 weken na indiening van je klacht, krijg je van ons een bericht terug met een voorstel over hoe we het graag willen oplossen. We horen dan graag of je het een goede oplossing vindt.


Gelukkig komen we er vast samen wel uit. Maar als dat niet zo is, dan mag je altijd je klacht neerleggen bij een onafhankelijke geschillencommissie. Je klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt het geschil en je ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat jij en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Wij zijn aangesloten bij De Geschillencommissie Zorg. De kosten hiervoor bedragen € 52,50 per zaak. Als je gelijk krijgt van de geschillencommissie, dan krijg je dat bedrag van ons teruggestort. Op www.degeschillencommissiezorg.nl/procesinformatie kun je lezen hoe het precies in zijn werk gaat.