We hopen natuurlijk dat alles goed verloopt en dat je tevreden bent met de begeleiding en hoe dingen geregeld worden. Mocht je ergens tegenaan lopen, dan nodigen we je van harte uit om dit met ons te bespreken. Je kunt altijd terecht bij je begeleider van de dagbesteding, of je kunt direct contact opnemen met Anoek Penders. Samen gaan we zitten en luisteren we naar wat je anders zou willen. We zoeken dan samen naar een oplossing.
Als je na dit gesprek niet tevreden bent, kun je een officiële klacht indienen via e-mail. Stuur je klacht naar info@lovestock.nl en zet in de onderwerpregel het woord 'klacht'. Zo weten we meteen wat we ermee moeten doen. Vind je het lastig om je klacht duidelijk op te schrijven? Dan kunnen de Consumentenbond of het Landelijk Meldpunt Zorg je helpen. Deze links zijn handig om te bekijken:
Je kunt ook contact opnemen met het Klachtenloket Zorg. Dit kan online via www.klachtenloket-zorg.nl of telefonisch op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur via 070-310 53 92. Je kunt ook mailen naar info@klachtenloket-zorg.nl. Een medewerker van het Klachtenloket kan je helpen met informatie en advies en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze persoon helpt je bij het indienen van je klacht en probeert een oplossing te vinden die voor iedereen werkt. Deze service is gratis.
Als we je klacht ontvangen, bespreken we deze met het bestuur van LoveStock. Binnen 2 weken krijg je van ons een reactie met een voorstel voor een oplossing. We horen dan graag of je tevreden bent met dit voorstel.
Meestal komen we er samen wel uit, maar als dat niet lukt, kun je je klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie. Je klacht wordt dan een geschil. Een deskundige commissie kijkt naar het geschil en geeft een bindende uitspraak. Dit betekent dat zowel jij als wij ons aan deze uitspraak moeten houden en we geen hoger beroep kunnen doen. Wij zijn aangesloten bij De Geschillencommissie Zorg. Het indienen van een geschil kost €52,50 per zaak, maar als de commissie je gelijk geeft, krijg je dit bedrag van ons terug. Je kunt meer informatie vinden op www.degeschillencommissiezorg.nl/procesinformatie.
We hopen dat we altijd samen tot een goede oplossing komen!